My wish del 31 -

- Låt mig ta din väska nu, envisas Kenny. - Det kan bli svårt att sig förbi dem där, säger han och jag ger honom väskan.
- Det är bara för att du tjatar, flinar jag. Vi kommer in efter en stund fast polisen får till och med hjälpa till att göra vägar förbi folkmassan. I hissen nästan hoppar jag av glädje och nervositet. Tänk att jag ska få träffa Justin.
- Här är det, säger Kenny och vi stannar utanför en dörr. Jag kan höra Justins röst från insidan och jag vill bara rycka upp dörren.
- Vet han om att jag kommer? frågar jag och kollar på Kenny.
- Nej, säger Kenny och skakar på huvudet och jag blir ännu nervösare. Hur skulle han reagera?

(Ingen bild!)


Jag knackar försiktigt på dörren och tar några djupa andetag. Ärligt talat så är jag faktiskt lite nervös över att träffa honom. Dörren öppnas lite på glänt och Justin kikar ut. Hans min när han ser mig går inte att beskriva. Först står han och gapar i några sekunder sen kan jag inte hålla mig längre så jag kastar mig i hans famn.
- Vad gör du här?! frågar han förvånat och kramar mig hårt.
- Jag vet inte! svarar jag lika förvånad som han.
- Haha, jag är ialla fall glad att du är här, säger han och sätter ner mig på golvet. - Gaah, jag kan verkligen inte fatta att du är här! Det är ju helt amazing! säger han och jag kan inte låta bli att skratta åt honom.
- Och det skrattet har jag saknat, säger han och drar mig tätt intill honom igen och kysser mig. Jag besvarar kyssen och den blir lite vild och övergår till hångel.
- Jag har säknat dig, säger jag och kollar i hans underbara ögon och smälter.
- Och jag dig, ler han och jag smälter lite till. Han tar tag i min resväska i ena handen och mig i den andra och sedan går vi till hans hotellrum och på något konstigt sätt stänger han också dörren. Talangfull pojk!

- Det är några här. Men det är väl okej? frågar han. - Fast helst skulle jag ju vilja vara med dig, själv, viskar han i mitt öra och jag ryser till av hans varma andedräckt.
- Det är helt okej, svarar jag även om jag också helst skulle vara själv med honom. Vi går vidare i hans enorma hotellrum tills vi kommer till ett vardagsrum där två killar sitter och spelar Tv-spel.
- Ey, killar, säger Justin för att få deras uppmärksamhet. Dem båda pauser i spelet och ställer sig upp för att hälsa.
- Det här är Chaz och Ryan, säger Justin till mig. Jag nickar och sträcker fram min hand till den första killen.
- Jane, säger jag och ler.
- Ryan, svarar han och ler tillbaka. Jag förstår att den andra är Chaz men jag sträcker fram min hand till honom ändå.
- Jane, säger jag igen och ler.
- Chaz, roligt att träffa dig. Justin har pratat mycket om dig, säger han och jag blir alldeles glad. Har Justin pratat om mig?
- Har han? frågar jag automatiskt.
-  Ja, hela tiden typ, flinar Chaz och jag tittar upp på Justin och ser att han rodnar lite. 

På kvällen ska jag, Justin, Ryan och Chaz ut och äta. Jag duschar lite fort för att fresha upp mig efter flygresan. Sen rotar igenom väskan säkert 32 gånger innan jag bestämmer mig för vad jag ska ha på mig. Jag vill ju inte vara för uppklädd samtidigt som jag inte vill se tråkig ut, men jag hittar ett par jeans shorts och ett linne med volanger. När håret har torkat plattar jag det helt rakt och sätter upp luggen i ett hårsspänne. 

- Är du klar nu? frågar Justin och kollar upp från mobilen som han alltid håller på med när han väntar på mig. - Oh, hej på dig snygging, säger han och granskar mig från topp till tå. 
- Hej på dig Bieber, skrattar jag och kysser honom när jag går förbi. - Japp, jag är klar, svarar jag och vi tar på oss skorna och går till Chaz och Ryans hotellrum som ligger lite längre bort i korridoren. 

- Jag är helt slut, suckar jag utmattat och lägger mig på sängen. 
- Jag förstår det, svarar Justin och sätter sig i sängen och startar Tv:n. Jävla lyxhotell som har en Tv i vardagsrummet och en i sovrummet. Jag kryper upp till honom och han lägger sin arm runt mig. 
- Jag kan fortfarande inte fatta att du är här! säger han och kysser mig mjukt. 
- Inte jag heller, svarar jag lyckligt. Vi ligger i sängen och myser en stund och jag håller nästan på att sommna, så jag bestämmer mig för att gå ochgöra mig iordningför kvällen. 

Jag kryper ner under täcket och Justin stänger av Tv:n och lägger sig brevid mig. 
- Godnatt min shawty, säger han och kysser mig på nacken.
- Godnatt min Justin, säger jag och kryper närmare honom.
I'm back! ;) Det blev lite stört i slutet men jag skrev det nu och jag vaknade precis.
& förlåt för att dem är tråkiga utan bilder, ska försöka fixa det till nästa inlägg, men det är inte min data så... ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super bra!!!:D:D:D

Lite mer "hetare kärlek" bara!:D

Om du fattar va jag menar:)

2011-04-11 @ 17:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0