My wish del 8 -

När vi är på väg hem så stannar det en bil framför oss och...





Jag blir först livrädd, men sen ser jag att Justin och mannen från hissen sitter i bilen försvinner räddslan och jag slappnar av.
- Hej tjejer! Vill ni ha skjuts? frågar Justin och öppnar dörren till baksätet.
- Hej! Ja, gärna, ler jag tacksamt mot honom. Det börjar ju bli sent så det är lite läskigt att traska runt i New York. Vi prata inte så mycket under bilturen, det känndes stelt och konstigt och sen vet jag inte vad jag ska säga.
- Hur länge stannar ni här? frågar Justin efter ett tag.
- En vecka, eller nu är det 5 dagar kvar, svarar jag - Ni då?
- Vi åker på fredag, svarar han och tittar ut genom fönstret. 
- Aha, okej. Vart åker ni då? frågar jag för att samtalet inte ska dö ut och den pinsamma tystnaden ska uppstå.
- Till L.A och sen hem, säger han trött. Jag förstår honom, han håller ju igång hela dagarna med konserter, intervjuer, möten och massa annat.

- Tack så jättemycket för skjutsen! säger jag när vi stannar utanför hotellet. Sofie hade varit ovanligt tyst under resan.
- Det var så lite så! säger mannen jag inte har något namn på. Innan vi går in får vi varsin kram av Justin. Jag hoppas verkligen inte jag inbillar mig men det känndes som om han kramade mig lite längre än Sofie, men men, vem vet. 
Det ända jag tänker på är Justin, jag kan verkligen inte få ut honom ur mitt huvud! Mitt otroliga farliga fall av Bieber fever börjar tränga sig in i mitt huvud mer än jag trodde att det gick! 
- Jane, du är omöjlg, flinar Sofie och jag vaknar upp ur mina tankar.

- Förlåt, vad sa du? frågar jag.

- Det var inget speciellt. 

- Okej, svarar jag och hammnar igen i Justin tankar, typiskt!

 

Två dagar senare, på efter middagen:

Det knackar på dörren och Sofie går och öppnar.

- Hej Bieberboy, hör jag henne säga.

- Haha, hej. Är Jane här? frågar han.

- Jajamensan! Vänta lite bara, säger hon. - JANE, kom hit! ropar hon sedan.
- Ja, jag kommer, svarar jag och går till dem.
- Hej, säger Justin så fort jag kommer och han ger mig en kram.
- Tjernare, säger jag och besvarar kramen.
- Jag undrar om du har lust att följa med in till mig? frågar han.
- Sure, svarar jag och följer med honom till hans hotellrum.

- Wow, säger jag när han öppnar dörren.
- Vadå? frågar han oroligt.
- Jag som tyckte vårat hotellrum var stort och sen kan man inte äns gämföra det med ditt! suckar jag uppgivet.
- Haha, skrattar han och jag blir helt varm. Hans skratt måste vara det finaste som finns! - Vill du spela Xbox? frågar han sedan.
- Visst!
Jag vet inte riktigt vad vi kör, men Justin vinner såklart hela tiden så det börjar bli ganska tråkigt.

- Hur mycket vann jag med egentligen? retas han när vi har spelat klart.
- Ursäkta, du vann inte alls!
- Nehe, vad gjorde jag då? flinar han. - Var det kanske 7 - 0 till mig? Eller 8 - 0? Jag tror jag tappade räkningen! fortsätter han och flinar mot mig.
- Du ljuger! ler jag tillbaka, jag försöker vara seriös men det lyckas inte så bra.
- Inte alls, skrattar han och börjar kittla mig. - Erkänn att jag vann nu! säger han när jag ligger på rygg i hans säng och skriker på hjälp sammtidigt som jag försöker få luft.
- In your dreams! fortsätter jag och han kittlar mig ännu mer. - Okej, okej! Jag ger mig! säger jag uppgivet. På något konstigt sätt har han hammnat över mig och allting blir helt seriöst, vi slutar skratta, flumma och skämta. Han strycker undan en hårsling som rammlat ut från tofsen sedan kysser han mig. Jag vet först inte vad jag ska göra men sen besvarar jag den lite svagt. Kyssen avslutas lika fort som den påbörjades.
- Förlåt! säger han orloigt och tittar mig i ögonen.

- Det gör inget! försäkrar jag. - Men jag borde nog gå.
- Aa, det är nog bäst, säger han och följer med mig till dörren. Borde jag inte vara världens lyckligaste tjej? Som precis blivit kysst av sin crush, av Justin Bieber! Men allt kom så plötsligt så ja vet inte vad jag ska tycka.


Det är ett tidsinställt inlägg. Har fullt upp idag men vi hörs ikväll! :)


Kommentarer
Postat av: Justin Bieber story

skiit bra!! :D älskade det, :D Mer idag :D

2011-03-01 @ 20:05:39
URL: http://ajustinbieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0