My wish del 17 -

- There's gonna be one less lonely girl, I'm gonna put you first, I'll show you what you're worth, if you let me inside your world there’s gonna be one less lonely girl, sjunger han och jag blir helt varm i kroppen. Han går runt pallen och då och då så smekar han min kind. Men jag fattar inte varför han gör det här? Han har ju Selena.
När låten är slut går han fram till mig och precis innan våra läppar möts vänder jag på huvudet så han kysser min kind istället.
- Va? Vad gjorde jag för fel? frågar han förvånat.





- Du har Selena och gå runt att kyssa mig känns inte rätt. Jag tycker inte det är rättvist mot henne! säger jag och kollar i hans ögon.
- Nej du har rätt, jag ska prata med henne. Hon förtjänar någon bättre! håller han med och kysser mig. Jag känner hur lyckoruset sprider sig i min kropp och jag vill bara skrika av lycka. Jag besvarar kyssen och den blir mer och mer intensiv.
- Finns det bättre än dig? frågar jag när vi avslutar kyssen.
- Hmm, nej jag tror inte det, skojar han och jag skrattar lite lätt.
- Jag är hungrig, gnäller jag och min mage kurrar högt.
- Ojdå! Det måste vi göra något åt, säger han och tar min hand sedan går vi ut till bilen och åker hem till mig.

Vi lagar mat till pappa och Sara också för det börjar närma sig middagstid. Efter middagen måste Justin åka tillbaka till hotellet och fixa några saker inför konserten han ska ha imorgon så jag bestämmer mig för att ringa Sofie och berätta om det som har hänt dem senaste dagarna. Det går fram tre signaler innan hon svarar.
- Hallå? säger hennes välbekanta röst.
- Sofie! Du kan aldrig gissa vad som har hänt! börjar jag ivrigt.
- Nehe, säg då! säger hon nyfiket och jag berättar om allt. Om förlåt-sms:et han skickade för två dagar sen, om att vi träffades dagen efter, att han hämtade mig idag i skolan, att han sjöng för mig, kyssen, ja, jag berättar allt.
Seriöst? Wow... Jag är så glad för din skull! säger hon chockat.
- Mm, svarar jag drömmande.
- Du jag måste gå nu, men det var roligt att höra! Puss.
- Mm, puss, säger jag och lägger på. Jag går ner till pappa och Sara som sitter och tittar på någon film.

- Vem är den där Justin? frågar pappa efter ett tag.
- En kille... säger jag och låtsas vara inne i filmen.
- Från skolan? fortsätter han.
- Mm, mumlar jag och hoppas han håller tyst.
- Okej, du kan väl ta hem honom någon mer gång så kan vi få lära känna honom lite bättre? frågar han och jag blir väldigt förvånad över att han vill att jag ska ta hem honom igen.
- När började du bli intresserad över vem jag tar hem? frågar jag.
- Jag måste ju veta vilka du umgås med! säger han och försöker låta intreserad.
- Juste ja, så är det ju, mumlar jag. Vi tittar klart på filmen och sedan går vi alla och lägger oss och jag sommnar direkt.

Jag vaknar av att min mobil ringer och jag trycker på svara.
- Hallå? säger jag trött.
- Hej, väckte jag dig? säger Justin.
- Aa, men det är ingen fara, försäkrar jag.
- Jo, jag har snackat med Selena och hon är ledsen och besviken, men det är bättre nu, tror jag... Men det finns inget ledigt hotellrum så jag har ingenstans att sova under natten. Skulle jag typ kunna komma över? Om det är okej såklart!
- Okej, öhm, visst du kan komma, gäspar jag.
- Toppen! Men jag stör inte eller så då?
- Nej då!
- Okej, jag kommer, säger han och vi lägger på.


Förlåt för dålig uppdatering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0