My wish del 23 -

- Det är bra, eller nej det är det inte. Vi är i tidningen! svarar jag.
- Vadå sa du? Vad står det? frågar han oroligt. 
- Det står som rubrik, Justin otrogen, citerar jag - Sen är det några bilder på oss från igår.
- Fan! Okej, det är ingen fara, säger han men jag tror han säger det för att lugna sig själv.
- Skäms du? frågar jag lite försktigt.
- Nej, nej, nej! Det är klart jag inte gör! försäkrar han men jag tror på något sätt honom inte.
- Okej, säger jag avvaktande.
- Jane, jag lovar! Har du lust att komma över. Jag åker ju imorgonbitti, säger han ledsett.
- Ja, jag kommer. Puss.
- Puss!
Jag byter om lite snabbt sedan går jag ut till bilen och kör till Justins hotell.





Vid Justins hotell är det som tur är inga paparazzi eller fans så jag kan smidigt ta mig in utan att bli upptäckt.
Jag knackar på lite försiktigt på Justins hotelldörr och han öppnar med handduken runt höfterna och jag vet inte riktigt vart jag ska titta.
- Hej! Snabb du var, ler han och lägger sina armar runt min midja.
- Ja, jag vill ju vara med dig så mycket som möjligt, svarar jag och lägger mina armar runt hans hals och kysser hans perfekta läppar.
- Ungdommar, stäng dörren! ropar Ryan (Justin stylist) när han går förbi. Mina kinder hettar till och jag stänger snabbt dörren, Justin flinar bara sitt Bieberflin medans han skakar om håret.
- Jag ska bara byta om, säger han ursäktande och går mot toan.
- Okej, svarar jag och sätter mig på sängen.

Efter bara några minuter kommer han ut igen påklädd och färdig fixad.
- Vad vill du göra? frågar han.
- Kan vi inte bara ta det lungt idag? Kanske titta på en film?
- Absolut! svarar han.

Vi sätter oss till rätta i sängen och filmen startar. Det blev Last song, den som Miley Cyrus spelar huvudrollen i.
- Har du sätt den här förut? frågar jag Justin och kollar upp mot hans ansikte.
- Mm, det har jag. Har du?
- Ja, massor med gånger! Det är min favoritfilm, ler jag med tanke på hur jag blir varje gång jag sätter på den hemma. Men idag är det inte samma sak. Idag kan jag inte koncentrera mig utan jag sitter för det mesta och kollar på Justin. Då och då kollar han på mig också och då ler han mot mig.

- Vad tänker du på? frågar han.
- Nää, inget speciellt, svarar jag och tar hans hand och börjar leka med hans fingrar.
- Okej. Du Jane, jag kommer sakna dig! säger han och tittar på mig.
- Och jag dig! säger jag ledsett.
- Men vi får hålla kontakten via telefon och allt möjligt, säger han och smeker min kind.
- Lova att ringa mig varje dag! säger jag.
- Jag lovar! svarar han och kysser mig ömt men ändå pasinerat.
- Hur är läppen förresten? frågar han och avbryter kyssen.
- Bra, eller bättre ialla fall, svarar jag och börjar kyssa hans hals. Jag känner hur han ryser till och jag ler för mig själv.
- Det var bra! Verkligen bra! svarar han och jag skrattar åt honom.
- Visst är det! instämmer jag och kysser hans läppar igen.

Jag vaknar med ett ryck och kollar mig runt i rummet och undrar vart jag är när jag kommer på att jag sommnade hos Justin igår. Jag kollar på klockan och den är halv 8. Justin ligger med sin arm runt mig och jag vill inte väcka honom men det kanske är bäst eftersom hans flyg lyfter snart.
- Justin, säger jag försiktigt och kysser hans läppar men han reagerar inte - Justin, mummlar jag och kysser hans hals och då vaknar han med ett morgon stön sammtidigt som han sträcker på sig.
- Godmorgon shawty, säger han och strycker undan en hårslinga som har hammnat i mitt ansikte.
- Godmorgon! Har du sovit gott? frågar jag och sätter mig upp i sängen.
- Såklart, du var ju här, säger han och sätter sig också upp.
- Hahah, aww! Gå och gör iordning dig nu! Ditt plan går snart, säger jag och skicka iväg honom till toan.
- Nää, jag vill inte! säger han och immiterar en treåring.
- Jo, iväg med dig, skrattar jag.
- Okej, säger han men innan han försvinner ger han mig en lång kyss.
Ganska lång eller vad tycker ni? Jag vill ha lite kommentarer så jag vet vad ni tycker! 3 st!! ;)


Kommentarer
Postat av: emma

meeeeeeeeeeer!! <33

2011-03-24 @ 07:56:27
Postat av: ciaRA

naaaw vad sötaaaaaaaaaa meeeeeeeeer!!! love it

2011-03-24 @ 15:13:27
URL: http://meanyoume?.blogg.com
Postat av: Emma

Awesome!!!! :) <3

2011-03-24 @ 17:42:33
Postat av: Anonym

De va skit bra!:d

Börja läsa fin blogg idag o har redan läst alla avsnitt, kan inte sluta läsa!:d

Vill ha mer ! Kommer verkligen fortsätta läsa !

Lite mer "hetare kärlek" bara!;d

2011-03-24 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0