My wish del 24 -

- Godmorgon shawty, säger han och strycker undan en hårslinga som har hammnat i mitt ansikte.
- Godmorgon! Har du sovit gott? frågar jag och sätter mig upp i sängen.
- Såklart, du var ju här, säger han och sätter sig också upp.
- Hahah, aww! Gå och gör iordning dig nu! Ditt plan går snart, säger jag och skicka iväg honom till toan.
- Nää, jag vill inte! säger han och immiterar en treåring.
- Jo, iväg med dig, skrattar jag.
- Okej, säger han men innan han försvinner ger han mig en lång kyss.




Jag sommnade med kläderna på igår så jag har inte så mycket att fixa, jag sätter bara upp håret i en tofs sen är jag klar. Justin har lite kläder utsprida så jag bestämmer mig för att plocka ihop dem och lägga dem i hans väska.

Jag rycker till när ett par armar kramar om mig bakifrån.
- Skrämde jag dig? frågar Justin och nafsar mig i nacken.
- Lite, svarar jag och ryser till - Jag har packat dina saker, fortsätter jag.
- Du behövde inte, jag kan ta hand om dem, säger han och snurrar runt mig så att våra ansikten bara är några centimeter ifrån varandra. Jag kommer verkligen sakna honom! Kommer äns ett lång distans förhållande funka? Tänker jag för mig själv. Och hur ska vi göra med tidningen och alla rykten som kommer spridas?
- Justin hur ska vi göra med allt? frågar jag när jag inte kan besvara dem frågorna själv. 
- Vi kommer fixa det här tillsammans! svarar han efter ett tag.
- Jo men dina fans och alla intervjuer då? Dem kommer ju fråga om oss! säger jag oroligt.
- Jag hittar på något, jag lovar att jag inte kommer säga något förrän du vill och känner dig redo, säger han och kysser mig. 

Det knackar på dörren efter 20 minuter och Justin går och öppnar.
- Jag hoppas väskorna är packade för vi ska åka nu, hör jag Scooter säga från hallen.
- Ja, dem är packade kan du typ ge mig 5 minuter? frågar Justin.
- 5 minuter, kom ihåg det! säger han och Justin stänger dörren efter honom och kommer tillbaka till mig, han drar mig tätt intill sin kropp och kramar om mig hårt. Jag besvarar kramen och känner hur tårarna bränner i ögonen och jag kan verkligen inte hålla tillbaka dem.
- Gråt inte, säger Justin och smeker mitt hår.
- Jag kan inte låta bli, snyfftar jag och jag känner mig väldigt larvig sammtidigt som jag inte orkar bry mig.
- Schh, viskar han och kysser min panna - Vi kommer fixa det här, påminner han mig.
- Mm, mummlar jag till svars och hoppas att han har rätt, att vi kommer fixa det här!


Jag vet att den blev kort men det är väl bättre än inget? Har mycket i skolan också...


Kommentarer
Postat av: Anonym

De va as bra!:d

Du e grym!

2011-03-25 @ 07:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0