My wish del 30 -

- Du Jane, ähm, jag... säger han innan jag kliver ur bilen.
- Ja? frågar jag.
- Ähm, jag...säger han igen men den här gången behöver jag inte fråga vad det är för han närmar sig och kysser mig försiktigt. Jag avslutar den fort och harklar mig.
- Förlåt, mummlar han tyst och möter inte min blick.
- Oliver, jag har en pojkvän, säger jag och känner hur allt skiter sig.

(TYVÄRR INGEN BILD!)

Det värsta är att jag gjorde så här mot Justin. Just nu är han helt omedveten om det här på andra sidan jorden.
- Hej då, säger jag och skyndar mit ut från bilen och in i huset.

- Hej´gumman! Skulle jag kunna få prata med dig? frågar pappa från köket.
- Nej, inte nu, svarar jag och skyndar mig upp till mitt rum. Först ska jag ringa Justin. Jag slår snabbt in hans nummer och singnalerna går fram men han svarar inte.
- Hej det är Justin! Jag kan inte svarar just nu men lämna gärna ett meddelande. Bye! Jag lämnar ett meddelande och hoppas att han ska se det snart.
- Hej, det är jag...Jane. Du kan väl ringa upp när du ser det här. Jag vet att du har mycket och så, men jag behöver verkligen prata med dig. Hoppas allt är bra med dig och att vi ses snart. Älskar dig, säger jag och går ner till pappa som ville prata.

- Vad? frågar jag och sätter mig på en utav köksstolarna.
- Jo, jag är verkligen glad över att du inte har bråkat med Sara på en vecka och tänkte att jag ska visa min glädje genom att ge dig något. Vad säger du? frågar han och ler lite hemlighetsfullt.
- Det beror på vad det är, säger jag. Egentligen borde jag väl vara glad över att han ska 'visa sin gjädje' men jag är fortfarande inte på humör sen det där med Oliver.
- Du kommer gilla det här, säger han säkert.
- Okej... Men säg då! säger jag otåligt.
- Upp och packa väskan, säger han och gör en gest med huvudet mot trappan och jag gör som han säger.

En halvtimma senare har jag packat väskan och redo för att åka någonstans. Och tyvärr har jag inte hört något från Justin...
- Vart ska vi? frågar jag pappa.
- Jag och Sara är hemma, du åker själv. Men det blir en överraskning.

Jag sitter på ett flygplan på väg till London. Men jag vet inte varför? Varför skulle pappa skicka mig till London helt själv? Medans jag sitter och funderar på det ropar flygvärdinnorna att vi ska förbereda oss för landning. Jag spånner fast säkerhetsbältet och fixar till stolen.

På flygplatsen är jag helt lost, jag vet inte vart jag ska gå. Jag försöker följa skyltarna men även fast dem står på engelska går jag vilse ibland. Vid utgången ser jag Kenny, Justins livvakt stå. Jag går fram till honom.
- Hej Kenny! säger jag när jag har kommit fram.
- Hej! Allt bra med dig? frågar han och ger mig en kram.
- Jo, det är bra. Själv? ler jag. Jag är väldigt glad över att träffa honom för då der jag förhoppningsvis inte ut som ett bort kommet mongo.
- Det är bra. Har du lust att följa med? frågar han och erbjuder sig att ta min väska. Om det betyder att jag får träffa Justin så är svaret JA!
- Absolut! ler jag men behåller väskan för mig själv. Jag vill inte ge honom väskan. Det känns inte så artigt eller vad man säger.

Vi åker till ett hotell propp fullt med massa skrikande tjejer utanför och jag förstår att Justin måste befinna sig någonstans där inne.

- Låt mig ta din väska nu, envisas Kenny. - Det kan bli svårt att sig förbi dem där, säger han och jag ger honom väskan.
- Det är bara för att du tjatar, flinar jag. Vi kommer in efter en stund fast polisen får till och med hjälpa till att göra vägar förbi folkmassan. I hissen nästan hoppar jag av glädje och nervositet. Tänk att jag ska få träffa Justin.
- Här är det, säger Kenny och vi stannar utanför en dörr. Jag kan höra Justins röst från insidan och jag vill bara rycka upp dörren.
- Vet han om att jag kommer? frågar jag och kollar på Kenny.
- Nej, säger Kenny och skakar på huvudet och jag blir ännu nervösare. Hur skulle han reagera?

Förlåt för att jag inte har uppdaterat, men somsagt så funkar inte min data. Försöker mitt bästa.
Btw, nästa vecka åker jag till fjällen = INGEN UPPDATERIN PÅ HELA VECKAN. Jag åker på söndag och ska försöka få till några delar innan söndag. Bloggen kommer somsagt så tom om det inte är någon som vill gästblogga. Isånna fall, mejla till [email protected] .

Kommentarer
Postat av: ciaRA

ååååååå sååå bra snälla meeeer i kväll har tittat varje dag om du har uppdatera snälla står inte ut!! sååååå sjukt bra!

2011-03-30 @ 20:57:42
URL: http://meanyoume?.blogg.com
Postat av: Anonym

Skit bra!!!!!!:D

Hoppas de är nån som kan gästblogg.. Själv är jag inte speciellt bra på att skriva...

2011-03-30 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0