Hjälp! & update

Hejsan!

Det är ju såhär att jag inte har tid med att skriva just nu.
Så jag behöver hjälp. Finns det någon som vill gästblogga eller hjälpa mig överhuvudtaget så snälla hör av dig på [email protected] !

Bieberlove!

UPDATE:

Okej, så här gör vi. Denna veckan kommer tyvärr ingen del. Men nästa vecka ska jag ta tag i det här, för jag vill skriva men det är så mycket plugg just nu. Finns det någon som vill hjälpa mig med gästbloggning så skulle jag bli superglad! ([email protected]) Det skulle uppskattas något enormt. Vi hörs och glöm inte att kolla bloggen nästa vecka.

Btw, så blir jag jätteglad när jag ser att jag fortfarande har några läsare kvar... Fast jag får samtidigt dåligt samvete. Aja, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0